تصویر لودر

نام و نام خانوادگی: احمد اکبری شایگان

سمت مورد تصدی: رئیس اداره منابع انسانی دانشکده

تحصیلات/ مدارک و رشته تحصیلی: کارشناس امور فرهنگی

شرح وظایف :

مطالعه، بررسی و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات، آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرایی

برنامه ریزی و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی

تلاش در جهت تامین و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز

نظارت بر صدور احکام پرسنلی، کارکنان، بازنشستگان و وظیفه بگیران

برآورد نیروی انسانی موردنیاز و اخذ مجوزهای استخدامی بر اساس اولویت ها و نیازها

تامین منابع انسانس لازم برای ارائه خدمات مربوط به نیروهای طرح پزشکان و پیراپزشکان

ارتقاء و بهبود وضعیت اطلاعات پرسنلی از طریق ایجاد بانک اطلاعاتی کارکنان

برنامه ریزی و نظارت به برنامه های آموزشی کارکنان

برنامه ریزی و نظارت بر واحدهای کارگزینی

هماهنگی با سایر مسئولین دانشکده درجهت پیشبرد اهداف

انجام سایر امور مربوطه طبق مقررات براساس هماهنگی با مافوق

سوابق تحصیلی:

– کاردان کامپیوتر

– کارشناس امور فرهنگی

سوابق اجرائی :

– مسئول IT بیمارستان ۱۳۹۶-۱۳۹۴

– مسئول امور اداری بیمارستان ۱۳۹۹-۱۳۹۵

نام و نام خانوادگی تحصیلات/مدرک و رشته تحصیلی سمت مورد تصدی
کریم  حمیدی کارشناسی ارشد مدیریت کارگزین نیروی انسانی دانشکده
کاوه باوندپور کارشناس بهداشت حرفه ای کارشناس منابع برنامه ریزی نیروی انسانی
علیرضا عیدی نیشابوری کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – بازاریابی متصدی دبیرخانه و بایگانی
میلاد ویسی کارشناسی مدیریت کارگزین دانشکده
امیر بیرنگ کارشناسی مدیریت بازرگانی کارشناس نیروی انسانی دانشکده
ناهید مرادی عزتی کارشناس علوم تربیتی کارشناس ارزیابی
مژگان دلفانی کارشناس پرستاری کارشناس آموزش و توانمند سازی کارکنان

شرح وظایف  اداره منابع انسانی

 

  1. تدوین برنامه عملیاتی سالیانه حوزه منابع انسانی بر اساس برنامه استراتژیک دانشکده
  2. برنامه ریزی برای پیاده سازی خط مشی های اجرایی سیاست های منابع انسانی ابلاغی از وزارت متبوع
  3. برنامه ریزی جهت اعلام نیازهای نیروی انسانی دانشکده به وزارت متبوع جهت اخذ محور بکارگیری نیروی انسانی
  4. برنامه ریزی و سیاست گذاری در خصوص ساماندهی نیروهای قراردادی
  5. برنامه ریزی به منظور بکارگیری ساز و کارهای نوین آموزشی کارکنان و مدیران
  6. تهیه و تنظیم شیوه نامه و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مسئولین ذی ربط و ابلاغ آن به کلیه واحدها
  7. نظارت بر مهیا سازی سازوکارها وتدوین شیوه نامه برگذاری آزمون استخدامی و آگهی مربوط
  8. نظارت بر انجام امور استخدام و صدور احکام کارکنان غیر هیئت علمی و اعضاء هیئت علمی
  9. نظارت بر انجام امور اداری مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان
  10. نظارت بر انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت خدمت کارکنان دارای شرایط لازم
  11. نظارت بر انجام امور مربوط به تبدیل انتقال، مرخصی، ماموریت، ارزشیابی و صدور و تمدید احکام استخدامی و قراردادها و…
  12. نظارت بر جذب نیروی انسانی غیر هیئت علمی و اعضای هیئت علمی
  13. دریافت آخرین دستورالعمل های ارزیابی عملکرد از واحد متولی در وزارت بهداشت و اطلاع رسانی به مسئولین مربوطه واحدهای دانشکده
  14. مطالعه و تجزیه و تحلیل بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرائی ارزیابی عملکرد
  15. همکاری و ارائه راهنمایی های لازم در تهیه و تدوین شاخصهای اختصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران واحدهای تابعه دانشکده
  16. تهیه و تکثیر فرم های ارزیابی، نظارت و اجرای فرآیند ارزیابی عملکرد دانشکده و واحدهای تابعه و احصاء فرمهای تکمیل شده
  17. رسیدگی به شکایات واصله در خصوص اعتراض به نتایج ارزیابی پایان سال
  18. صدور احکام پرسنلی کارکنان
  19. صدور احکام تغییر ضریب سالیانه
  20. ثبت ورود و خروج پرسنل
  21. آموزش به واحدها برای ثبت مرخصی ها
  22. اعلام وضعیت مرخصی سالانه پرسنل
  23. ارسال مرخصی استعلاجی بیش از سه روز نیروهای رسمی به شورای پزشکی
  24. ارسال مرخصی استعلاجی بیش از سه روز نیروهای پیمانی به سازمان تامین اجتماعی
  25. همکاری با ادارات تابعه به منظور رفع مشکلات موجود
  26. ارائه راهکارهای لازم چهت بهبود امور جاری
  27. ارائه پیشنهادات و نظرات کارشناسی در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت
  28. اجرای آرای هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری
  29. انجام مکاتبات اداری در خصوص مراحل گزارش تخلفات اداری
  30. پیگیری اخذ مجوز استخدامی از سازمان های ذیربط برگزاری آزمون های استخدامی و اعلام نتایج انجام امور مربوط به پزشک خانواده، بیمه روستایی تیم سلامت انجام امور مربوط به استخدام کارکنان
  31. تشکیل پرونده و انجام کلیه مکاتبات مربوط به نیروهای جدید الاستخدام
  32. تبدیل وضع کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی
  33. تثبیت وضع کارکنان رسمی آزمایشی به رسمی قطعی
  34. انجام کلیه امور مربوط به مشمولین طرح نیروی انسانی
  35. انجام کلیه امور مربوط به پیام آوران بهداشت
  36. مطالعه قوانین و مقررات بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط به اعضاء هیئت علمی صادره از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  37. اظهار نظر و انجام امور کارشناسی در رابطه با امور اداری اعضاء هیئت علمی دانشکده
  38. انجام امور مربوط به پذیرش، شروع به کار و پایان کار اعضاء هیئت علمی مشمول تعهدات قانونی و مشمولین ماده یک قانون نحوه تامین هیئت علمی و بازنشستگی اعضاء
  39. انجام امور مربوط به استخدام شامل فراخوان جذب اعضاء هیئت علمی، تشکیل پرونده، تامین اعتبار حقوقی، اختصاص ردیف سازمانی و صدور ابلاغ مربوط
  40. ارائه گزارشات و آمار مورد نیاز در رابطه با اعضاء هیئت علمی به واحدهای داخلی دانشکده و سایر موسسات وابسته به وزارت متبوع
  41. انجام مراحل کارگزینی اعضاء هیئت علمی شامل استخدام، تمدید قرارداد، افزایش ضریب حقوقی، ترفیع پایه، ارتقاء مرتبه، ماموریت آموزشی، تمام وقت جغرافیایی، فوق العاده مدیریت، فسخ قرارداد، بازنستگی و غیره
  42. انجام سایر وظایف محوله از طرف مقامات مافوق دانشکده در رابطه با اعضاء هیئت علمی
  43. مکاتبات اداری مختلف در مورد اعضاء هیئت علمی به واحدهای درون سازمانی و برون سازمانی
  44. ایجاد هماهنگی با مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان در برقراری و تائید کلیه احکام مربوط به بازنشستگان
  45. بررسی کارکنان ستادی در شرف بازنشستگی و صدور ابلاغ مانده مرخصی آنان حدود یک سال قبل از تاریخ بازنشستگی و مکاتبات مربوطه
  46. صدور ابلاغ بازنشستگی
  47. صدور مجوز ابلاغ بازنشستگی بیش از موعد و مشاغل سخت و زیان آور
  48. انجام مراحل صدور حکم بازنشستگی (یا از کار افتادگی)
  49. انجام مراحل صدور حکم اصلاح حقوق بازنشستگی
  50. انجام مراحل صدور حکم قطع حقوق بازنشستگی
  51. پیگیری امور مربوط به متوفیان شاغل و بازنشسته اعم از بیمه عمر و کمک هزینه فوت و…
  52. انجام مراحل صدور حکم برقراری حقوق وظیفه وراث
  53. انجام مراحل صدور حکم اصلاح تعداد وراث
  54. انجام مراحل رسیدگی به درخواست بازنشستگی مشمولین قانون تامین اجتماعی
  55. انجام مراحل انتقال و واریز کسور بازنشستگی کارمندان شاغل
  56. انجام مراحل مربوط به درخواست بازخرید سنوات خدمت شاغلین
  57. بررسی سالیانه فرم های عائله مندی بازنشستگان
  58. انجام مکاتبات در خصوص صدور گواهی اشتغال و حضور در منطقه جنگی در خصوص بازنشستگان
  59. اجرای قوانین و مقررات جاری و حاکم در خصوص بازنشستگی کارکنان و تلاش در اجرای صحیح و سزیع قوانین و مقررات در مورد بازنشستگان
  60. انجام مکاتبات لازم در مورد بازنشستگان
  61. انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

شماره تماس اداری: ۰۸۱۳۳۱۱۵۴۱۴