نام و نام خانوادگی: مهندس صادق نجفی فاتح
سمت مورد تصدی: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی
تحصیلات/ مدارک و رشته تحصیلی: کارشناس ارشد عمران (مکانیک خاک و پی)
نام و نام خانوادگی: مهندس صادق نجفی فاتح
سمت مورد تصدی: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی
تحصیلات/ مدارک و رشته تحصیلی: کارشناس ارشد عمران (مکانیک خاک و پی)
معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد مجموعه ای جهت تمهید مقدمات اجرای برنامه های دانشگاه درجهت تحقق اهداف سازمانی می باشد.
وظایف
– تهیه و پیشنهاد خط مشی های اداری و مالی دانشکده در قالب مقررات و ضوابط موجود در هدفهای مورد نظر دانشکده به شورای دانشکده
– تعیین خط مشی صحیح در انجام خدمات اداری و مالی با توجه به سیاست کلی دانشکده
– نطارت بر اجرای خط مشی های تصویب شده از واحدهای دانشکده
– نظارت بر حسن انجام امور اداری مالی و خدماتی و تعمیراتی دانشکده
– ایجاد هماهنگی بین امور ستادی با وظایف و مسئولیتهای اصلی به منظور دستیابی هر چه سریعتر به هدفهای مورد نظر
– شرکت در کمیته ها، کنفرانس ها، کمیسیون ها و سمینارهای اداری و مالی
– بررسی و مطالعه و تحقیق درباره خط مشی دولت و دانشکده متبوع در زمینه ایجاد تشکیلات و فراهم آوردن وسایل و امکانات برای رشد معنوی و مادی کارکنان
– بررسی دقیق تشکیلات تفصیلی دانشکده و پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز و ارائه پیشنهادات اصلاحی در جهت ادغام و جابجایی کارکنان در واحدها
– تنظیم برنامه آموزشی و کارآموزی ضمن خدمت در راستای ارتقاء سطح کارائی کارکنان در سطوح مختلف شغلی به منظور ارائه خدمات مطلوب
– بررسی و تجزیه و تحلیل بخشنامه ها و ارائه موارد مهم به مسئولین مربوطه
– نظارت و پیگیری در اجرای صحیح و تسریع پروژه های عمرانی و تامین امکانات اجرایی برای پیشرفت فیزیکی آنها
– نظارت دقیق بر کلیه خریدهای داخلی و خارجی
– صدور ابلاغیه های اداری و ماموریت ها برای اعضاء هیئت علمی
– صدور بخشنامه های اداری و مالی
– نظارت و پیگیری در مورد مسائل حقوقی دانشکده
– نظارت دقیق بر سیاستها و خط مشی های کلی در مورد استخدام و طرحهای پرسنلی و روشهای تشویق و تنبیه و اضافه کاری
– رسیدگی به هدفهای اجرایی دانشگاه و چگونگی گردش کارها و روشهای کار در واحدهای مختلف
– اتخاذ تصمیم در مورد برنامه کاری واحدهای تابعه
– برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد با شرکتهای مشاور و پیمانکار برای طرحهای عمرانی
– ساماندهی فضاهای فیزیکی دانشکده
– پیشنهاد بودجه های جاری و عمرانی دانشگاه برای تعریف در بودجه سالانه کشور
– نظارت در خصوص انتصابات کارکنان
– انجام سایر وظایف محوله از طرف مقام مافوق
#
سوابق اجرایی
۱- مسئول آزمایشگاه مرکز بهداشت اسدآباد
۲- عضو نظام مهندسی ساختمان استان همدان
۳- دارای پروانه اشتغال به کار پایه ۲ نظارت و اجرا نظام مهندسی استان همدان
۴- نماینده دانشگاه علوم پزشکی همدان در ستاد باز آفرینی شهری استان همدان
۵- عضو کمیته فضاها و ساختمان های اداری معاونت بهداشت و مرکز بهداشت استان همدان
۶- کارشناس پروژه های عمرانی معاونت بهداشت و مرکز بهداشت استان همدان
۷- کارشناس مسئول نظارت و ارزشیابی طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی همدان
۸- مدیر پشتیبانی کارآزمایی بالینی واکسن پاستوکووک در استان همدان
۹-رئیس اداره امور عمومی معاونت بهداشت و مرکز بهداشت استان همدان
فعالیت های آموزشی
۱- مدرس دانشگاه آزاد اسلامی
فعالیت های پژوهشی
۱-چاپ مقاله ISI سال ۲۰۱۶ در مجله applied clay science دارای ضریب تاثیر ۲/۷ با عنوان :
Impact of organic pollutans on the macro and microstructure responses of Na-bentonite
Applled clay science 121-122(2016) 17-28
Journal homepage : www.elsevier.com/locate/clay
۲- انجام پایان نامه آزمایشگاهی در مرکز تحقیقات پژوهشی دانشگاه آزاد همدان به مدت ۱۲ ماه تمام وقت
۳- تسلط بر به کار گیری و سرویس دستگاه ها ی ویژه مهندسی عمران و ژنوتکنیک به شرح زیر:
_ دستگاه جذب اتمی
_ دستگاه بررسی رو سازی راه UTM
_ مقاومت فشاری محصور نشده
_تعیین ضریب باروری کالیفرنیا
_دستگاه آنالیز پارتیکل سایزر زتاچک
_ برش مستقیم
_برش پره
_دستگاه تورم و تحکیم خاک
_مجموعه آزمایش های تحقیقاتی بتن (دستگاه تعین زمان vebe، نفوذ ناپذیری بتن ،بتن های غلطکی، بتن های خود تراکم)
عناوین و مدارک
۱- فعال عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال های ۹۰ – ۹۳ – ۹۶
۲-مدرک بین المللی ارزیابی تست جوش
۳-دارای مدرک معتبر زبان و کامپیوتر
شماره تماس اداری: 08133115015