تصویر لودر

🔰 برگزاری اردویی با طعم خدمت

♻️ امروز روستای با صفای میوله، مقصد سفیران عشق و سلامت شاغل در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد بود.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، اردوی جهادی کادر بهداشتی و درمانی به روستای میوله با همراهی پزشکان و کارشناسان و با هماهنگی ستاد اردوهای جهادی دانشکده برگزار شد.

💠 در این سفر که از جنس خدمت بود، بسیج جامعه پزشکی دانشکده و دانشجویان به اتفاق روحانیت معظم و سبزپوشان سپاه ناحیه اسدآباد، کارشناسان بهداشتی و درمانی را همراهی می‌کردند.

🔺 در بخش بهداشت خدمات ذیل به مردم خونگرم روستای میوله به صورت رایگان ارائه شد:

پزشک عمومی – ویزیت رایگان
مامایی
صیانت از جمعیت
واکسیناسیون
آموزش و بیماری‌ها
دندانپزشک – یونیت دندانپزشکی و ترمیم دندان دانش آموزان پایه سوم

♻️ بسیج‌ جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با مدیریت احمد اکبری شایگان مسئول بسیج جامعه پزشکی و کارشناسان بسیجی، در این اردوی جهادی ضمن ارائه خدمات به اهالی خونگرم روستای میوله، عهده دار توزیع داروی رایگان بود.

♻️ در اردوی جهادی ستاد اردوهای جهادی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، حوزه علمیه الراضیه خواهران و همچنین روحانیت معظم حاضر، ضمن پاسخگویی به مسائل شرعی به برگزاری مسابقات فرهنگی جهت دانش آموزان پرداختند.

🔰 سپاه ناحیه اسدآباد در اردوی جهادی روستای میوله ضمن هماهنگی در برگزاری این اردوی خدمت، تأمین‌ جوایز مسابقه و شناسایی خانواده‌های نیازمند جهت اهداء بسته‌های حمایتی را بر عهده داشت.

🔰 معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی در اردوی جهادی روستای میوله با حضور دکتر الهه عزتی و همچنین اعضای هئیت علمی و دانشجویان، آموزش بهداشت و سلامت، تیم پرستاری و بهداشت عمومی، توزیع پمفلت، مشاوره تغذیه و روانشناس و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت و بخشی از داروی رایگان را عهده دار بود.

#تداوم_رعایت_شیوه_نامه_های_بهداشتی
#تکمیل_واکسیناسیون
#کرونا_در_کمین_است
#ایران_جوان_بمان
#فرزند_بیشتر_نشاط_بیشتر

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading