تصویر لودر

🔰 پیام تسلیت ریاست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به مناسبت فرارسیدن ایام محرم

♻️ دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با ارسال پیامی، فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت را به مردم شریف شهرستان و خانواده بزرگ دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد تسلیت گفت.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم؛

اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة

باز این چه شورش است که در خلق عالم است…

محرم ماه قیام و پیام است. ماهی كه به نام فرياد مناديان آزادی و آزادگی در تاريخ جهان شناخته می‌شود و هر ساله عاشقان حق و حقيقت هم‌نوا با كاروان كربلا، شور و شعور عاشورايی را احيا می‌كنند و عشق به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام را در دلها زنده نگه می‌دارند.

محرم، زمان رها شدن روح انسان‏‌ها از زندان نفس است. زمان تفكر در ماهيت قيامی است كه بقای دين و انسانيت را تضمين كرد. زمان آموختن رسم زندگی از سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) است. بزرگ مردی كه در واپسين لحظات حيات پر بار خويش، با جمله “اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد”، دشمنان دين را به رهايی از اسارت و بندگی نفس فراخواند.

محرم می‌آید تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد را در جهان هستی طنین افکند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و به افسون نا امیدی در برابر زورگویان و قدرت طلبان به ظاهر غالب، خاتمه دهد.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش را به همه شیفتگان آن حضرت، به‌ ویژه خانواده بزرگ دانشکده علوم پزشکی اسدآباد و مدافعین ایثارگر سلامت، تسلیت عرض می‌نمایم و ضمن دعوت همگان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات، آرزوی سلامتی همه بیماران را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

#تداوم_رعایت_شیوه_نامه_های_بهداشتی
#تکمیل_واکسیناسیون
#کرونا_در_کمین_است
#ایران_جوان_بمان
#فرزند_بیشتر_نشاط_بیشتر

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading