تصویر لودر

🔰 دیدار اعضای هیئت مدیره خیریه بیمارستانی قائم (عج) با ریاست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

♻️ طی دیدار اعضای هیئت مدیره مؤسسه خیریه بیمارستانی قائم‌(عج ) با ریاست دانشکده علوم پزشکی، دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده پس از معرفی و گزارش عملکرد ۱۰ ماهه مؤسسه خیریه که توسط مدیر عامل مؤسسه ارائه شد، اشاره کرد: وجود مؤسسات و انجمن‌های مردم نهاد به عنوان بازوهای حمایتی در کنار بدنه دولت لازم بوده و می‌تواند تأثیرات زیادی در خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم بالأخص در حوزه سلامت باشد.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، دکتر عزتی ادامه داد: رسالت و اهداف مؤسسه خیریه بیمارستانی قطعا” باید به سمت رفع مشکلات و بیماری‌های سخت درمان با هزینه‌های درمانی بالا سوق پیدا کند. هرچند انتظار می‌رود بنیه‌های مؤسسه مذکور تقویت پیدا کرده و حرکت‌ها به سمت اجرایی نمودن پروژه‌های عمرانی باشد.

💠 در ادامه جلسه دکتر صفرزاده معاون بهداشتی نیز ضمن آشنایی با اعضای هیئت مدیره مؤسسه در تأیید صحبت‌های ریاست دانشکده اشاره کرد: حضور مؤسسات غیر دولتی می‌تواند دولت را در رسیدن به اهداف متعالی کمک کند هرچند اشاره کرد ما نیازمند به حضور پر رنگ‌تر سمن‌ها و انجمن‌ها در حوزه بهداشت و درمان می‌باشیم.

🔹 در ادامه علی زارعین رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه بیمارستانی قائم (عج) به نمایندگی از سایر اعضاء پیشنهاداتی را در راستای پیشبرد هر چه بیشتر برنامه‌های مؤسسه داشتند که نیازمندی خود را به تعاملات و مشارکت‌های مسئولین دانشکده در رسیدن به این اهداف اعلام نمودند و پیشنهادات ارائه شده مورد استقبال مسئولین حاضر در جلسه قرار گرفت و مقرر شد که تعاملات فی مابین مؤسسه خیریه و دانشکده بیشتر باشد.

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading