تصویر لودر

🔰 پیام تبریک ریاست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی

♻️ دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با ارسال پیامی، روز آمار و برنامه ریزی را به فعالان این حوزه در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تبریک گفت.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، متن این پیام به شرح ذیل است‌‌؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علي(ع):

قِوامُ العَيشِ حُسنُ التَّقدِيرِ و مِلاكُهُ حُسنُ التَّدبيرِ

پايداری زندگی به برنامه ‏ريزی درست و وسيله رسيدن به آن، مديريّت صحيح است.

حرکت در مسیر توسعه اقتصادی کشور مستلزم داشتن آمارهای دقیق و به هنگام است و ارتقای بهره وری منابع،‌ افزایش رضایتمندی، بهبود کیفی و کمی سطح بهره مندی و بهبود ساختار و روش انجام کار از اهداف کلان حوزه سلامت می‌باشد که تحقق آنها نیازمند دسترسی به اطلاعات دقیق و قابل استناد از آمار و شاخص‌های عملکردی و برنامه ریزی مربوط به آن می‌باشد.

انتخاب یک روز در تقویم ملی کشور به عنوان روز ملی آمار و برنامه ریزی، در درجه اول به منظور تأکید بر اهمیت این علم و کاربرد دقیق و صحیح آن در تنظیم برنامه‌های کلان و راهبردی، جهت پیشرفت و توسعه بوده و در درجه بعد، در راستای تجلیل از زحمات دست اندرکاران این علم و فن می‌باشد.

بدینوسیله اول آبان ماه، روز ملی آمار و برنامه ریزی را به کلیه دلسوزان و فعالان حوزه آمار و برنامه ریزی تبریک و تهنیت گفته و از خداوند بزرگ تداوم سلامتی و توفیق روزافزون شما را در جهت خدمت به نظام سلامت کشور از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

✔️ دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading