تصویر لودر

پیام مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به مناسبت هفته بسیج

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، مسئول کانون بسیج دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر نمود.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

می‌توان بسیج را به حق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.
« مقام معظم رهبری »

سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ۲۰ میلیونی) در ۵ ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی، پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام بسیج گردید را به کلیه همکاران محترم و بسیجیان گرامی در کانون بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بسیجیان در زمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ ۸ ساله تحمیلی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) پرشور و با ایمان به جبهه‌های جنگ شتافته و با رشادت‌های وصف ناشدنی و تحمل سختی‌ها و ناملایمت‌ها از میهن اسلامی در برابر متجاوزان دفاع کرده و با ارزش ترین دارائی خود را که همانا جانشان بود تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمودند.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی، مشهود است.

بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

بسیجیان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد نیز همپای سایر بسیجیان در تمامی دوران انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشیده و اکنون نیز در سنگر علم و خدمت در عرصه سلامت جامعه پیشتاز هستند.

اینجانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد را به تمامی بسیجیان دریادل، بویژه بسیجیان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تبریک عرض نموده و برای کلیه عزیزان، آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم.

احمد اکبری شایگان
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

Loading