تصویر لودر

🔰 پیام تبریک ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت روز حسابدار

♻️ دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در پیامی “هفته حسابدار” را به تمامی همکاران فعال در این حوزه تبریک گفت.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز حسابدار یادآور هم‌گرایی و خرد ورزی جمعی و اعتلای نقش بی بدیل حسابداران در عرصه‌های مختلف اقتصادی، مالی، ذیحسابی و حسابرسی به خصوص در حوزه سلامت است.

حسابداری در حوزه سلامت و نظام بهداشت و درمان با توجه به پیچیدگی‌های این عرصه یکی از مشاغل مهم و بسیار حساس بوده و حسابدار باید با مدیریت صحیح و شفاف سازی در کار خود، موجبات تقویت بنیه مالی سازمان و شفاف سازی فرآیندهای مالی و نیز فراهم آوری اطلاعات صحیح جهت تصمیم گیری های اثربخش را فراهم نماید.

حرفه حسابداری از طریق ارائه اطلاعات درست به مدیران، نقش بسزایی در سیاست‌گذاری‌های خرد و کلان و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی هر سازمانی دارد و این حسابداران هستند که به اعداد معنا می‌بخشند.

بدینوسیله روز حسابدار را به کلیه همکاران حسابدار، مدیر امور مالی دانشکده، رؤسای امور مالی واحدهای تابعه، رؤسای ادارات و همکاران ستاد مدیریت امور مالی و بودجه دانشکده، تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همراه با سلامتی و شادکامی را برای این عزیزان آرزومندم.

دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading