تصویر لودر

✍️ پیام تبریک ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت روز پژوهش

♻️ به گزارش وبدا-اسدآباد، دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت روز پژوهش پیام تبریکی صادر کرد.

◀️ در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

تحقيق و پژوهش را می‌توان عنصر نجات دهنده انسان و عامل بلوغ و دست يافتن وی به زندگی آرمانی دانست و از این روست که امروزه همه جوامع برای دست يافتن به اهداف و آرمان‌ها، پيشرفت و توسعه و روش‌های بهينه زندگی تنها از پژوهش و تحقيق سود می‌جويند.

مقام معظم رهبری تاکید نموده‌اند که؛ “نخبگان كشور از جمله دانشگاهيان می‌توانند با عمل به وظايف بسيار مهم خود در اين برهه بسيار حساس تاريخی، به ارتقای جايگاه ايران در ساختار جديد جهان،‌ كمك تعيين كننده‌ای كنند “که این مسئله مسئولیت دانشگاهیان را در حیطه‌های مختلف از جمله پژوهش که از وظایف قابل توجه این قشر می‌باشد، سنگین‌تر می‌نماید.

باید توجه داشت که توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود و در واقع پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه محسوب می‌شود.

بدون انجام پژوهش، امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود، عمومی کردن پرسشگری و تقویت روحیه پژوهشی از مهمترین اقدامات برای ساختن جامعه علمی به شمار می‌رود و لازمه نظام آموزشی کارآمد تربیت دانشجویانی جستجوگر، محقق و پژوهشگر است که بتوانند مشکلات و مسائل پیش روی خود و جامعه را برطرف و موجب پیشرفت، ترقی و تعالی شوند.

حرکت به سمت ایجاد ظرفیت‌های لازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جهت ایجاد مراکز و نهادهای پژوهشی و توجه ویژه به تامین اعتبارات مورد نیاز حوزه پژوهش از عواملی هستند که در کنار مدیریت صحیح به پیشرفت روز افزون کشور کمک خواهد کرد.

اینجانب این فرصت را مغتم شمرده و این روز را به کلیه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان طالب علم دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تبریک می‌گویم و توفیقات روز افزون را برای ایشان از خداوند منان خواستارم.

دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading