تصویر لودر

🔰 پیام تبریک ریاست دانشکده به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها

♻️ دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با صدور پیامی، ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) دخت گرامی نبی مکرم اسلام و روز زن را به همه مردم شریف شهرستان اسدآباد، بویژه بانوان گرانقدر شاغل در دانشکده تبریک گفت.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیستم جمادی الثانی مصادف است با روز ولادت دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) حضرت فاطمه الزهرا(س) که این روز بزرگ به تجلیل مقام زن و مادر نام گرفته است.

توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) که حجت خدا بر ائمه معصومین(ع) بوده نه فقط برای زنان ما، که برای همه آحاد مرد و زن مسلمان و بلکه هر انسان جویای حقیقت سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان و انسانیت را از غبار اوهام و انحرافات رهایی بخشد و او را به سر منزل مقصود رهنمون گردد.

اینجانب ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و گرامیداشت مقام و منزلت زن را به تمامی همسران شایسته و مادران دلسوز به ویژه همسران و مادران معزز شهدا و ایثارگران و همه بانوان شهرستان اسدآباد، علی الخصوص بانوان شاغل در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، صمیمانه ‌تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم همه ما، توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه طاهره (س) را بدست آوریم و محیط دانشگاه و محیط جامعه از عطر وجود آن بی بدیلِ خلقت، معطر گردد.

روح بلند حضرت صدیقه کبری(س)، دستگیر و راهنمای همه ما، به ویژه بانوان گرامیِ همکار باشد.

دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading