تصویر لودر

🔰‍ پیام تبریک ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت عید سعید مبعث

♻️ دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، طی پیامی سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را تبریک گفت.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

“در آن مبارک سحر و فرخنده شب” زهاتف غیب، مژده‌ای رسید و چراغ ایمان و امید را در تاریک سرای دلهای شما روشن ساخت.

بعثت، نعمت خدا بر بشریت است و منّت آفریدگار، بر انسان‏ها! اگر هستی، صدفی گوهرپرور است، آن گوهر، وجود حضرت رسول(ص) است که به «تکوین»، معنی بخشیده است و خداوند را، چه تدبیرهایی شگفت و زیباست، در آراستن چهره خلقت و افروختن مشعل هدایت! آن گاه که خدا خواست تا چهره آفرینش را روشن کند «محمد» را آفرید و آن گاه که خواست تا بر آدمیان منّت نهد و تاریخشان را به طراوت بهار مبدّل سازد و شب کائنات را به روز روشنایی و فروغ وحی، بیاراید، «مصطفی» را برگزید و برانگیخت.

آری، بعثت، طلوعی بود که خورشید حق را از خاور تاریخ، تابانید. محمد مبعوث شد، تا شرک بت‏‌پرستی رخت بربندد، جهل و جور بمیرد، جاهلیت از صحنه زندگی‏ها بگریزد و چشم جهان به روی فروغ وحی گشوده شود.

به شکوه و عظمت پیامبرِ رحمت و به یمن کرامت آن رحمت للعالمین قلبها به تسخیر در آمده و شعله‌های سرکش در ید قدرت او قرار می‌گیرند.

پیامبری که تا اعماق تاریخ بر امت‌ها و نشانه‌های بشریت، نور روشنائی و فضیلت را گسترانیده و هم اوست که اشرف مخلوقات و سرور کائنات است.

عید مبعث سالروز برگزیده شدن خوبترین خلقت خدا، تبسم سبز ایمان، رسول گل و نور و عشق، حضرت محمد مصطفی (ص) را به تمامی مسلمین جهان و همکاران گرانقدرم در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروی از منش محمدی، برای همگان خواهان و خواستارم.

✅ دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading