تصویر لودر

❇️ در نظر گرفتن امکانات شهرستان اسدآباد با توجه به مخاطرات و شاخص‌های جمعیتی / نشست هم اندیشی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان و ریاست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با مجمع نمایندگان استان

💠 نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفتن امکانات شهرستان اسدآباد را با نگاه ویژه به موقعیت مکانی، مخاطرات و شاخص‌های جمعیتی خواستار شد.

🔸 کیومرث سرمدی در نشست هم اندیشی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان با مجمع نمایندگان استان با آرزوی قبولی عبادات گفت: دغدغه مقام معظم رهبری همواره امنیت، آرامش و تزریق امید به جامعه و مردم ایران بوده است.

🔸 وی از شهدای سلامت تاریخ انقلاب به ویژه در بحران کرونا به نیکی یاد کرد و فداکاری رزمندگان حوزه سلامت در شرایط کشته شدن روزانه ۸۰۰ نفر را از کارهای ماندگار کشور در جبهه مبارزه با کرونا دانست.

🔸 نماینده مردم اسدآباد با تشکر از دکتر مجذوبی و همکارانشان برای افزایش انضباط مالی، کاری و رضایت مندی مردم در موارد مختلف ازجمله مواجهه با بیماری‌ها، مسمومیت‌ها و نابسامانی‌های شهرستان اسدآباد و جدا ندیدن این شهرستان از حوزه سلامت استان همدان قدردانی کرد.

🔸 وی افزود: امکانات در شهرستان اسدآباد باید متناسب با قرارگیری این شهرستان در شاهراه کردستان_کرمانشاه و مخاطرات ناشی از وجود گردنه و شاخص‌های جمعیتی در نظر گرفته شود.

🔸 سرمدی از امکانات در نظر گرفته شده برای شهرستان اسدآباد در ۲ سال اخیر و ساماندهی امور سلامت شهرستان اسدآباد توسط دکتر عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد قدردانی نمود.

Loading