تصویر لودر

به گزارش وبدا اسداباد، مراسم اختتامیه هفته سلامت در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار گردید.

 

در آیین اختتامیه هفته سلامت رئیس دانشکده با تبریک هفته سلامت و با شعار (سلامت برای همه با پزشکی خانواده) از اهمیت اصلاح سبک زندگی و پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر و ارتقای جوانی جمعیت سخن گفتند.

وی تصریح کرد اهداف توسعه پایدار تلاشی چند جانبه است در جهت دسترسی عادلانه سلامت و بهداشت برای همگان

سرکار خانم دکتر عزتی در پایان از تمام فعالان حوزه سلامت که به نحوی فعالیتها و اقداماتشان موثر بر تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم است قدردانی کرد.

در ادامه دکتر بابک صفرزاده خوشابی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت دانشکده در آیین اختتامیه هفته سلامت ضمن تبریک هفته سلامت از زحمات کارکنان خدوم و پرتلاش حوزه سلامت تشکر کرد و همچنین گزارشی از عملکرد حوزه معاونت بهداشتی در طول یک سال گذشته را ارائه نمود.

در ادامه این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موحدی امام جمعه شهرستان نیز با تبریک هفته سلامت اظهار کرد که مردم باید نسبت به عرصه سلامت اطلاعات عمومی داشته باشند.

وی عنوان کرد در ایام کرونا همه جامعه قدردان زحمات و رشادتهای کادر درمان و بهداشت و ایثار از خودگذشتگی مدافعان سلامت هستند.

در این مراسم فرماندار شهرستان نیز بر اهمیت موضوع بهداشت و درمان تاکید نمودند و با اشاره به اینکه امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح خوبی از سلامت هستیم افزود پیش از انقلاب اسلامی تعداد پزشکان ایرانی اندک بود اما هم اکنون به برکت این نظام و انقلاب عزیز و برنامه‌ها و سیاست‌های جمهوری اسلامی پزشکان ایرانی در همه عرصه های بین المللی و جهانی مطرح هستند.

جناب آقای دکتر شرکایی فرماندار شهرستان در پایان با قدردانی از تلاش های مجدانه سرکار خانم دکتر عزتی ریاست دانشکده، معاونان، مدیران و کارکنان حوزه سلامت برای تامین سلامت و پیشگیری و مقابله با بیماری ها تشکر کرد.

Loading