تصویر لودر

نشست هم‌اندیشی معاونین فرهنگی دانشجویی و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری کلان منطقه غرب کشور

به گزارش مفدا اسدآباد، نشست هم‌اندیشی کلان منطقه غرب کشور با هدف ارائه راهکارهای تقویت هیات‌های مذهبی اساتید و هم‌اندیشی پیرامون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانشجویان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حضور رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزرات بهداشت برگزار شد

این نشست با حضور معاونین فرهنگی دانشجویی، مسئولین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، روسای هیئت‌های مذهبی، مدیران فرهنگی، روسای ادارات مشاوره و سلامت روان و مدیران تربیت‌بدنی و دانشجویان همتایار دانشگاه‌های کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام، لرستان و اسد آباد روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این نشست، به بحث و تبادل نظر پیرامون مهمترین چالش های حوزه سلامت و روان، راهکارهای تقویت فعالیت هیات‌های مذهبی اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌ها، بررسی استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در حوزه ی فرهنگی در دانشگاه های کلان منطقه و ارائه گزارش در حوزه پوشش و رفتار حرفه‌ای و.. پرداخته شد.

در حاشیه این نشست متولیان فرهنگی در دانشگاه های علوم پزشکی منطقه غرب کشور برای ارتقا فعالیت های فرهنگی دانشگاهیان گرد هم آمدند تا از تجربیات، توانمندی ها و بسترهای مناسب موجود برای پیشبرد اهداف و ارائه اقدامات فرهنگی ویژه جامعه هدف خود سخن گویند.

از دیگر برنامه های این نشست، تشکیل جلسه آموزشی ماهیت همتایاری و نحوه ارجاع دانشجویان آسیب‌پذیر روانی به اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان ویژه همتایاران سلامت روان کلان منطقه ۳ بود.

 

Loading