تصویر لودر

پیام تسلیت ریاست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)


به گزارش وبدا اسدآباد، ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، سرکارخانم دکتر الهه عزتی طی پیامی شهادت جانسوز و مظلومانه ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) موسس مذهب تشیع را به تمامی شیعیان و شیفتگان حضرتش تسلیت گفتند. متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بیست و پنجم شوال سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام جعفر صادق (ع) است، روزی که جهان تشیع در عزای امام صدق و صفا، به عزا می نشیند و اِنّا تَوَجَّهْنا وَ اسْتَشْفَعْنا وَ تَوَسَّلْنا بِکَ اِلَی اللّه‏ ـ یا وَجیها عِنْدَ اللّه‏، اشفع لنا عند اللّه‏ سر میدهد.

بزرگ شخصیتی که با بيان بليغ و کلام فصيح و با زحمات طاقت فرسا و تلاش های بی وقفه خویش راه را بر توطئه دشمنان دين بسته و با تربيت شاگرداني شايسته، بقا و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و تشنه کامان معارف ناب الهی را از سرچشمه زلال وحی سیراب نمود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت مظلومانه و جانگداز ششمین کوکب تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و بر تمامی شیعیان و حقيقت‌گرايان مجاهد و پويندگان طريقت، از درگاه ایزد منان الگوپذیری از سیره ناب اهل بیت عترت و طهارت (ع) را برای همگان مسألت دارم.

دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading