تصویر لودر

دعوت مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از آحاد مردم جهت شرکت در انتخابات

دکتر بهاری فر مدیر غذا و دارو با انتشار بیانیه ای از آحاد مردم، علی الخصوص دانشجویان، اساتید وکارکنان مجموعه علوم پزشکی اسدآباد جهت حضورحداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، دعوت به عمل آوردند.

 

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بعد از حادثه غم‌بار پرواز اردیبهشت ماه وشهادت رئیس جمهور مردمی و پرتلاش، آیت‌الله شهید رئیسی ، اکنون در آستانه یک انتخاب سرنوشت ساز قرار داریم؛ انتخابی که می‌تواند تضمین‌کننده پیشرفت کشور و آینده‌ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم باشد.

انتخابات تضمین کننده امنیت کشور ونشان دهنده اقتدار و بصیرت ملی است. انتخابات برای کشور و ملت ما یک فرصت و برای دشمنان ما یک تهدید است.

بنابراین حضور عزیزان در پای صندوق‌های رأی، نه تنها مسئولیت اجتماعی، بلکه یک وظیفه شرعی و ملی است که می‌تواند تأثیری شگرف در پیشرفت اهداف و برنامه های کشور عزیزمان داشته باشد.

از این رو از شما عزیزان دعوت میکنم در حماسه هشتم تیرماه با حضور حداکثری و با پشتوانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، شایسته‌ترین فرد را برای عالی‌ترین مقام اجرایی کشور انتخاب نمائید.

امید است آحاد مردم علی الخصوص مردم شریف شهرستان اسدآباد، دانشجویان، اساتید، پزشکان، متخصصان و کارمندان محترم دانشکده باحضور، روشنگری و دعوت دیگران به حضور حداکثری برگ زرینی دیگر در تاریخ این مــرز و بوم ثبت و ضبط نمایند؛
وعده ی ما انتخابات ۸ تیرماه ۱۴۰۳، پای صندوق های رای

دکتر امیر بهاری فر، مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

Loading