تصویر لودر

ضمن عرض تبریک و تهنیت جهت موفقیت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۲۵ لغایت ۲۷ مهر ماه می باشد. (قابل تمدید نمی باشد.)





***  شروع کلاسها از ۲۸ مهرماه خواهد بود.جهت مشاهده برنامه هفتگی (اینجا کلیک کنید و یا در پایین صفحه فایل هر رشته را بطور جداگانه دانلود کنید). انتخاب واحد دانشجویان ترم ۱  توسط واحد آموزش انجام می گیرد.

*شروع کلاسهای پذیرفته شدگان کاردانی رشته فوریتهای پیش بیمارستانی از بهمن ماه می باشد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

جهت انجام ثبت نام اینترنتی


به آدرس  hamava.asaums.ac.ir قسمت ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مراجعه و با واردکردن کدملی (به عنوان نام کاربری و رمزعبور) نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایید

توجه در صورت مشاهده پیغام your connection is not private طبق تصویر زیر عمل نمایید و در صورتی که مشکل ورود به سامانه حل نشد از مرور گرهای فایرفاکس یا مایکروسافت اج استفاده نمایید

  

 ابتدا تصوير مدارك ذيل را اسكن و با فرمت Jpg ذخيره نماييد . ضمنا”حجم (Size ) فايل نبايد از  KB۱۵۰ بيشتر باشد. در ارسال تصوير كارت ملي دقت فرماييد تصوير پشت و روي كارت ملي را اسكن كرده و به صورت فايل يكجا ارسال نماييد.

 ۱ –  اسكن يك قطعه عكس جدید ۴*۳ (خواهران با پوشش اسلامي كامل )

۲ –اسکن اصل گواهی دیپلم متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام جدید ۳-۳-۶

۳-اسکن اصل گواهی نامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی

۳-اسکن اصل گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی

۴-اسکن اصل ریزنمرات متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام جدید ۳-۳-۶

۵-اسکن اصل ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی

۶- اسکن اصل ریزنمرات دوره متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی

۷-اسکن تمام صفحات شناسنامه

۸-اسکن کارت ملی پشت و رو

۹-جهت دریافت تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی به سامانه تاییدیه تحصیلی به آدرس emt.medu.ir  مراجعه و پس از انتخاب نظام آموزشی و مقطع تحصیلی اقدام به انجام تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی نمایید،لازم به ذکر می باشد درقسمت مشخصات استعلام گیرنده نوع استعلام گیرنده را وزارت بهداشت وآموزش پزشکی و استعلام گیرنده را دانشکده علوم پزشکی اسدآباد انتخاب نمایید. نیازی به اسکن کد رهگیری نمی باشد. و پرینت ثبت نام در این سامانه را همراه سایر مدارک در موعد مقرر به واحد آموزش دانشکده تحویل نمایید.

توضیحات: دارندگان دارای دیپلم شاخه نظری(نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.

فارغ التحصیلان شهریور ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغ التحصیلان خرداد۱۳۹۵ و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی اعلام شده، به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید. 

**بديهي است در هر زمان كه دانشگاه، ثبت نام دانشجو رابه علت مغايرت با مقررات يا نقص مدارك ثبت نامی غيرمجاز تشخيص دهد، بلافاصله از ادامه تحصيل پذيرفته شده جلوگيري به عمل خواهد آورد.

اطلاعیه های دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر


دانشجویان ستاد شاهد وایثارگر جهت تشکیل پرونده و سوالات مربوطه می توانند به واحد شاهد و ایثارگر واقع در دانشکده مراجعه نمایند.

تحویل مدارک به صورت حضوری :

طبق جدول زمانبندی ذیل مدارک ثبت نامی خود را به صورت حضوری به واحد آموزش دانشکده تحویل نمایید:

دانشجویان پرستاری: ۲۸ و ۲۹ مهر ماه

دانشجویان مامایی: ۳۰ مهر ماه

دانشجویان بهداشت عمومی: ۱ و ۲ آبان ماه

دانشجویان مقطع کارشناسی فوریتهای پزشکی: ۵ آبان ماه

دانشجویان مقطع کاردانی فوریتهای پزشکی: ۶ و ۷ آبان ماه

۱ – چهار قطعه عكس جدید ۴*۳(خواهران با پوشش اسلامي كامل )

۲ –اصل گواهی دیپلم متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام جدید ۳-۳-۶ و یک برگ کپی

۳- اصل گواهی نامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی و یک برگ کپی

۳- اصل گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی و یک برگ کپی

۴- اصل ریزنمرات متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام جدید ۳-۳-۶ و یک برگ کپی

۵- اصل ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی و یک برگ کپی

۶- اصل ریزنمرات دوره متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام سالی واحدی و یک برگ کپی

۷-کپی تمام شناسنامه وکارت ملی

۸- پرینت ثبت نام تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی

۹-جهت دانشجویان پسر: پرینت ثبت نام نهایی معافیت تحصیلی یا کپی کارت پایان خدمت و یا کپی کارت معافیت از خدمت

۱۰ جهت دریافت فرم های آموزشی (اینجا کلیک کنید) فرم های مربوطه را پرینت گرفته و سپس بصورت خوانا و با خودکار آبی تکمیل نمایید و به واحد آموزش تحویل نمایید.

-فرم شماره ۱ جهت تمامی پذیرفته شدگان

 فرم شماره ۲ جهت پذیرفته شدگان با سهمیه منطقه یک و سهمیه شاهد وایثارگران

 فرم شماره ۴ جهت پذیرفته شدگان دوره صرفاً روزانه با سهمیه مناطق ۲ و ۳

-فرم مشخصات

 -فرم پرونده سلامت که توسط پزشک عمومی در شهر محل سکونت تکمیل و تایید گردیده باشد

مراحل اخذ معافیت تحصیلی برای دانشجویان پسر:

وارد سامانه sakha.epolice.ir (سامانه‌ی احراز هویت خدمات انتظامی) شوید. (در صورتی که دارای کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از خدمت میباشید نیازی به ورود به این سایت نمی باشد)

  • در قسمت user name و password  کد ملی را وارد نمایید.
  • گزینه معافیت دانشجویی داخل کشور را انتخاب نمایید و بقیه مراحل را طبق فرمت تکمیل نمایید و پرینت نهایی ثبت نام همراه سایر مدارک به واحد آموزش تحویل نمایید.

 

قابل توجه دانشجویان شهریه پرداز:


مبالغ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان شهریه پرداز به تفکیک نوع درس، به شرح جدول ذیل می باشد.

عنوان مبلغ
شهریه ثابت مبلغ شهریه ثابت ۱۷,۷۱۵,۶۱۰ ریال
شهریه متغیر مبلغ هر واحد پایه (نظری) ۲,۸۳۴,۴۹۷ ریال
(عملی) ۳,۸۹۷,۴۳۴ ریال
مبلغ هر واحد تخصصی (نظری) ۳,۵۴۳,۱۲۲ ریال
(عملی) ۴,۹۶۰,۳۷۰ ریال
مبلغ هر واحد عمومی (نظری) ۲,۶۵۷,۳۳۱ ریال
(عملی) ۳,۵۴۳,۱۲۲ ریال
مبلغ هر واحد کارآموزی   ۴,۹۵۹,۳۰۶ ریال

نکته مهم:

دانشجویان شهریه پرداز درصورتیکه بعد از ثبت نام، از ادامه تحصیل انصراف دهند مشمول پرداخت جریمه (شهریه ثابت کلیه ترم های تحصیلی) می باشند.

تبصره: چنانچه دانشجوی شهریه پرداز، بعد از اعلام نتایج در دانشگاه آزاد پذیرفته شود و قصد انصراف از این دانشگاه را داشته باشد، درصورت ارائه نامه کتبی از آن دانشگاه، معاف از پرداخت جریمه ( شهریه ثابت کلیه ترم های تحصیلی) می باشد.

مراحل مالی جهت ثبت نام دانشجویان شهریه پرداز


۱-واریز مبلغ ۹۰.۰۰۰.۰۰۰ (ریال) جهت دانشجویان مقطع کارشناسی وکاردانی به صورت علی الحساب به شماره شبا ۴۰۰۱۰۷۱۰۰۳۰۴۰۹۸۹   IR با شناسه پرداخت ۳۸۲۱۲۰۸۶۵۱۲۳۹۰۳۰۰۴۵۲۰۴۴۴۴۵۵۴۰۹ و ارائه اصل فیش به امور مالی دانشکده

۲- ارائه تعهد محضری گواهی امضاء ضامن به امور مالی و ارائه کپی آن به اداره آموزش،جهت دریافت فرم تعهد محضری (اینجا کلیک کنید)

۳-ارائه سفته به مبلغ ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جهت دانشجویان مقطع کارشناسی و کاردانی              

***تذكرات مهم :

۱)   درصورت وجود نقص مدارك خواسته شده ثبت نام  پذيرفته شده انجام نخواهد گردید.

۲)   باتوجه به اينكه ممكن است پس از ثبت نام دانشجو در دوران تحصيل به تصوير مدارك نياز داشته باشد توصيه موكد مي گردد، حداقل يك نسخه کپی از مدارك تحصيلي براي خود تهيه نمايید.  

۳)  بديهي است در هر زمان كه معاونت آموزشي دانشکده طبق مفاد دفترچه شماره ۱ آزمون سراسري سال ۱۴۰۳ و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش كشور ثبت نام دانشجو رابه علت مغايرت با مقررات يا نقص مدارك مهم غيرمجاز تشخيص دهد، بلافاصله از ادامه تحصيل پذيرفته شده جلوگيري به عمل خواهد آورد.

۴)   درصورت درخواست پذيرفته شدگان براي دريافت گواهي اشتغال به تحصيل، پس از تشكيل پرونده اين امر امکان پذير خواهد بود.

۵)  ادامه تحصيل به طور همزمان در دانشگاه هاي دولتي ، غيردولتي ،غير انتفاعي، دانشگاه آزاد و مانند آن مجاز نمی باشد . بديهي است هر زمان كه خلاف اين امر مشخص گردد از ادامه تحصيل دانشجو در هر مرحله اي از تحصيل جلوگيري به عمل خواهد آمد و دانشجو حق هيچگونه اعتراضي نخواهد داشت.


معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

آدرس: اسدآباد-بلوار۲۲بهمن-ساختمان سابق بیمارستان امیرالمومنین -معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

تلفن واحد آموزش : ۰۸۱۳۳۱۳۲۰۱۴

تلفن امور رفاهی (تغذیه و خوابگاه) : ۰۸۱۳۳۱۳۲۰۱۲

تلفن امور نظام وظیفه : ۰۸۱۳۳۱۳۲۰۱۲

Loading