تصویر لودر

🔰 عیادت مشترک فرماندار شهرستان اسدآباد و رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از کودکان بستری روستای چنارعلیای اسدآباد در بیمارستان بعثت همدان

❇️ ملاقات و دلجویی دکتر حسینعلی شرکائی فرماندار شهرستان اسدآباد به اتفاق دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از بیماران مسموم بستری شده در بیمارستان بعثت همدان انجام شد.

♻️ به گزارش وبدا-اسدآباد، این ملاقات و دلجویی که مهندس مجتبی نجفی رئیس دفتر حوزه ریاست دانشکده نیز حضور داشت، به منظور بررسی وضعیت بیماران و پیگیری روند درمانی ایشان صورت گرفت.

💠 دکتر عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در حاشیه عیادت از این کودکان با اشاره به روند مطلوب بهبودی در این بیماران اظهار کرد:

👈 خوشبختانه بررسی شرایط این کودکان که به مشکل گوارشی و اسهال عفونی مبتلا شده‌اند مطلوب و حال بیماران رو به بهبود است و خوشبختانه بیمار بد حال در بین این افراد وجود ندارد.

💠 دکتر حسینعلی شرکائی فرماندار شهرستان اسدآباد نیز تصریح کرد:

👈 عیادت امروز با هدف بررسی میدانی و مشاهده نزدیک بیماران و روند رسیدگی صورت گرفته که خوشبختانه مشکلی در این زمینه دیده نشد و امیدواریم دیگر مبتلایان بیماری نیز از بیمارستان همدان و اسدآباد به زودی ترخیص شوند.

💠 دکتر الهه عزتی تأکید کرد؛

👈 از لحظات نخستی که این اتفاق برای مردم شریف و خونگرم روستای چنار علیا افتاد، این حادثه دغدغه همه مسئولین شهرستان بوده است و همه تمام قد پای کار بوده‌اند، چون سلامت مردم برای مسئولین بسیار مهم و خط قرمز مسئولین است و تا آخرین لحظه‌ی این اتفاق، همه پای کار هستند و مصدومان حادثه دیده این اتفاق، نگران هیچ چیزی نباشند.

💠 رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پایان افزود:

🔹 با پیگیری نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تمامی هزینه‌های درمان بیماران بستری شده رایگان می‌باشد.

🔹 عصر شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

Loading