تصویر لودر

‍ 💠 تقدیر معاون درمان وزارت بهداشت از دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

👌 کاهش۵/۹۳ درصدی سزارین در اسدآباد با مداخلات علمی و طرح تحقیقاتی ریاست دانشکده

❇️ طرح تحقیقاتی خانم دکتر عزتی ریاست محترم دانشکده با همکاری گروه مادران معاونت بهداشتی و همکاران بیمارستان و معاونت درمان به بار نشست

💢 در سال ۱۴۰۱ طرح تحقیقاتی با عنوان “راهکارهای کاهش سزارین” توسط سرکار خانم دکتر الهه عزتی رئیس محترم دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد اجرا گردید.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، این طرح با همکاری گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی، متخصصان محترم زنان و زایمان و کادر مامایی بیمارستان و معاونت درمان با عنوان بررسی دلایل انجام سزارین و مداخلات آموزشی در جهت کاهش سزارین در سال ۱۴۰۱ صورت گرفت.

🔹 در این طرح تحقیقاتی، با آموزش به زنان باردار و ارائه راهکارهای مناسب و جلسات متعدد با ماماهای بیمارستان و بهداشت و همچنین متخصصین زنان و زایمان، منجر به کاهش ۵.۹۳ درصدی سزارین در شهرستان اسدآباد شده است.

❇️ با توجه به ماده ۵۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اهمیت کاهش آمار سزارین‌های نخست زا، آقای دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سرکار خانم دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در این زمینه تقدیر کرد.

🌀 روابط عمومی دانشکده این موفقیت بزرگ را به ریاست، مدیران و کارشناسان و متخصصین دانشکده، تبریک عرض می‌نماید.

Loading