شرح وظایف دفتر ریاست |
– انجام امور اداري و دفتري رئيس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلي، بين المللي و دانشگاهي
– نظارت و پيگيري اموري كه از سوي رئيس دانشگاه ابلاغ گرديده است – دريافت مكاتبات واحدهاي دانشگاهي و صدور ابلاغ كليه مكاتبات، دستورات و نظرات آن دانشگاه به واحدهاي دانشگاهي و يا مؤسسات و سازمانهاي خارج از دانشگاه – تهيه و تنظيم صورتجلسات شوراها و كميته هايي كه در محدوده تشكيلات حوزه رياست دانشگاه تشكيل مي گردد – تنظيم قرار ملاقاتهاي ارباب رجوع با رئيس دانشگاه – انجام ارتباطات تلفني رئيس دانشگاه – ارسال و دريافت نمابرهاي رئيس دانشگاه – پيگيري ثبت نامه هاي دفتر رئيس دانشگاه – نظارت بر امور داخلي دفتر و نيز تشريفات ميهمانان رئيس دانشگاه از جمله وظايف مسئول دفتر مي باشد – برنامه ريزي و نظارت جهت اجراي مصوبات شوراي سازمان اسناد ملي ايران در زمينه امحاء اوراق زايد و انتقال پرونده هاي راكد به مركز بايگاني راكد دانشگاه و تحويل اسناد ملي واجد ارزش – ارزشيابي اوراق و سوابق راكد به منظور تشخيص و تعيين اوراق زايد قابل امحا بر اساس راهنمايي واحد اسناد دفتر رياست – جمع آوري و طبقه بندي و تركيب، حذف و متحدالشكل ساختن فرمهاي مورد عمل و نظارت بر تهيه و تكثير فرمها به منظور جلوگيري از تهيه فرمهاي غير استاندارد تكراري و غير لازم |
شیوه نامه ملاقات با رئیس دانشکده | دانلود فایل |
گزارش عملکرد دفتر ریاست و روابط عمومی تا پایان سال ۹۶ | دانلود فایل |
شماره تماس: ۰۸۱۳۳۱۱۸۰۴۴
شماره فکس: ۰۸۱۳۳۱۲۲۲۳۱