تصویر لودر
شرح وظایف دفتر ریاست
– انجام امور اداري و دفتري رئيس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلي، بين المللي و دانشگاهي

– نظارت و پيگيري اموري كه از سوي رئيس دانشگاه ابلاغ گرديده است

– دريافت مكاتبات واحدهاي دانشگاهي و صدور ابلاغ كليه مكاتبات، دستورات و نظرات آن دانشگاه به واحدهاي دانشگاهي و يا

مؤسسات و سازمانهاي خارج از دانشگاه

– تهيه و تنظيم صورتجلسات شوراها و كميته هايي كه در محدوده تشكيلات حوزه رياست دانشگاه تشكيل مي گردد

– تنظيم قرار ملاقاتهاي ارباب رجوع با رئيس دانشگاه

– انجام ارتباطات تلفني رئيس دانشگاه

– ارسال و دريافت نمابرهاي رئيس دانشگاه

– پيگيري ثبت نامه هاي دفتر رئيس دانشگاه

– نظارت بر امور داخلي دفتر و نيز تشريفات ميهمانان رئيس دانشگاه از جمله وظايف مسئول دفتر مي باشد

– برنامه ريزي و نظارت جهت اجراي مصوبات شوراي سازمان اسناد ملي ايران در زمينه امحاء اوراق زايد و انتقال پرونده هاي

راكد به مركز بايگاني راكد دانشگاه و تحويل اسناد ملي واجد ارزش

– ارزشيابي اوراق و سوابق راكد به منظور تشخيص و تعيين اوراق زايد قابل امحا بر اساس راهنمايي واحد اسناد دفتر رياست

– جمع آوري و طبقه بندي و تركيب، حذف و متحدالشكل ساختن فرمهاي مورد عمل و نظارت بر تهيه و تكثير فرمها به منظور جلوگيري از تهيه فرمهاي غير استاندارد تكراري و غير لازم

شیوه نامه ملاقات با رئیس دانشکده دانلود فایل
گزارش عملکرد دفتر ریاست و روابط عمومی تا پایان سال ۹۶ دانلود فایل

شماره تماس:  ۰۸۱۳۳۱۱۸۰۴۴

شماره فکس:  ۰۸۱۳۳۱۲۲۲۳۱